ساب انواع سنگ های دیوار

ساب انواع سنگ های دیوار

ما در مجموعه کفسابی اسدی با توجه به دستگاه های مختلف خارجی ساب انواع سنگ های دیوار از قبیل سنگ اسلب بوک مچ را انجام می دهیم و همین امر سبب شده است که بتوانیم به عنوان مجموعه لوکس کار در شهر تهران فعالیت کنیم.

زمانی که به کمک دستگاه ها با استفاده از ابزار ها و تمامی امکانات استفاه کنیم تا سطحی شفاف و روشن و قابل بررسی را برای شما به ارمغان بیاوریم.

در صورتی که شما مدت هاست که سنگ های کف و دیوار شما دارای عیب و ایراد می باشد می توانیم به کمک دستگاه های ساب زنی جهت برطرف کردن عیب و ایراد های سنگ کینم که همین امر سبب می شود تا سنگ هر گونه ایرادی داشته باشد از بین رفته و سطحی صاف و براق و درخشان داشته باشید.

زمانی که بر روی سنگ های کف در اثر بی توجهی مواد اسیدی یا آبمیوه ، قهوه ، سرکه ، آب لیمو و …. ریخته شده باشد در بعضی موارد با سنگ ها واکنش نشان می دهد و هیمن امر سبب می شود که سنگ های شما تیره و تار و در مواردی از شکل و شمایل اولیه خود در بیاید و موجب می شود که سنگ های شما با دیگر سنگ ها رنگ متفاوتی داشته باشد در چنین مواقعی برای یکدست و یکرنگ سازی سنگ ها ما در مجموعه کفسابی و سنگسابی اسدی می توانیم به کمک دستگاه های خود شروع به ساب زدن سنگ کنیم که همین امر باعث می شود که سنگی یکدست با شفافیت و براقیت کافی داشته باشید.

ساب انواع سنگ طرح های مختلف و سنگ های آسیب دیده

در خیلی از مواقع ما با متقاضیان خود که صحبت می کنیم متوجه می شویم سنگ های آنها آسیب دیده است و همین امر باعث می شود که با ما تماس بگیرند جهت راهنمایی و مشاوره در امر سنگ سابی و کفسابی سنگ های آسیب دیده که در همچین مواقعی ما به کمک عکس های سنگ متوجه می شویم که باید چه کاری بر روی سنگ انجام شود.

در خیلی از مواقع سنگ های آسیب دیده نیاز به کفسابی و سنگسابی دارند چرا که به عنوان مثال زمانی که سنگ های کف دارای پستی و بلندی باشد نیاز به همسطح سازی دارد و این امر به کمک کفسابی میسر می باشد.

براق سازی سنگ های ترک برداشته و آسیب دیده

در مواقعی ترک ها و شکستگی های ریزی در سنگ به وجود می آید که با استفاده از ساب زدن سنگ سبب می شود که سنگ به حالت اولیه خود برگردد و پس از انجام ساب زدن تمامی سنگ ها شفاف و براق می شوند که همین امر موجب می شود که سطحی شفاف و براق داشته باشید.

بندکشی و همرنگ سازی بند سنگ ها به کمک اپوکسی :

با توجه به این موضوع که در ساب انواع سنگ های دیوار می توان از همرنگ سازی بندهای سنگ دیوار به کمک اپوکسی کمک گرفت چرا که ماده اپوکسی بر روی دیوار ریخته می شود و بعد از اینکه به به صورت کاملا یک نواخت و یکدست در همه جای دیوار پخش شد بعد از مدت زمانی که نیاز به خشک شدن ماده اپوکسی می باشد تا عمل ساب زدن سنگ ها صورت بگیرد و همین امر باعث می شود که بند کشی های دیوار سنگ ها از بین برود و عمل همرنگ سازی بند ها صورت بگیرد. که در این امر به کمک اپوکسی صورت گرفته است.

همرنگ سازی بندهای دیوار به کمک اپوکسی

البته که در حین کار در مواردی سبب می شود که چندین مرتبه کار کفسابی روی سنگ انجام شود در همچین مواقعی بستگی به نوع سنگ دارد که چندین بار کار کفسابی صورت بگیرد و در خیلی از مواقع سنگ ها از نوع های مختلف هستند که باید فرد کفساب بداند چه نوع سابی و از چه نوع دستگاهی برای ساب زدن سنگ انتخاب کند که همین امر سبب می شود که سنگ بعد از ساب زدن به صورت کاملا عالی و فوق العاده باشد.