ساب سنگ اسلب

ساب سنگ اسلب

ما در شرکت کفسابی و سنگسابی اسدی جهت انجام خدمات سنگسابی و کفسابی سنگ های اسلب می پردازیم و در دوحالت که اگر سنگ اسلب کف باشد کار ساب زدن آنها را به کمک دستگاه های خارجی و ایرانی انجام می دهیم.

با توجه به ظاهری که سنگ های اسلب دارند و چون سنگ اسلب نسبت به سنگ های معمولی مقداری بزرگتر می باشند به خاطر همین موضوع فرآوری سنگ های اسلب بسیار پیچیده می باشد و به خاطر همین موضوع می توان گفت که سنگ های اسلب قیمت بالاتری در بازار دارند.

همرنگ سازی بندها با استفاده از اپوکسی

با توجه به توضیح بالا و اینکه سنگ های اسلب نسبت به سنگ های معمولی مقداری بزرگتر هستند در مواقعی به علت قیمت بالای سنگ های نمی توان سنگ ها را تعویض انجام داد و در خیلی مواقع ممکن است که ترک هایی داشته باشد و یا حتی برای اینکه بندکشی سنگ ها را از بین ببریم می توان از اپوکسی استفاده کرد که دو نوع آن در صنعت موجود است برای از بین بردن بندکشی های سنگ های اسلب و همچنین از بین بردن ترک های سنگ می توان از این نوع ژله ای و مایع اپوکسی استفاده کرد که بر روی سنگ ریخته می شود و بعد از اینکه به همه جای سنگها به صورت یکنواخت پخش شد باید به مدت یک روز بماند تا به بند ها و ترک های سنگ نفوذ کند که بعد از آن از ساب زدن سنگ اسلب به کمک دستگاه ها استفاده می کنیم.

همین امر سبب می شود که سنگ ها شفاف و براق و بدون بند باشند و همچنین در صورتی که عیب و ایرادی از قبیل ترک و شکستگی داشته باشد از بین خواهد رفت.

در اصل کار اصلی اپوکسی از بین بردن بند سنگ ها و ترک ها و شکستگی های بین سنگ ها می باشد.

ساب سنگ اسلب

موارد کاربرد سنگ اسلب :

این سنگ ها با توجه به نوع خاصی که دارند و چون در صنعت بسیار با کیفیت می باشند کاربرد سنگ های اسلب را می توان برای کف ساختمان ها ، برای سالن های کنفرانس ، لابی ساختمان ها و برج ها و هتل ها و … استفاده کرد.

موضوع بسیار مهمی که در مورد سنگ های اسلب باید به کار برد به دلیل اندازه های بزرگ و همچنین نوع کیفت بالای سنگ ها از آن می توان در دیوار منازل خانه نیز استفاده کرد و به دلیل نوع سنگ جلایی ، زیبایی و ظرافت خاصی را به منزل ها هدیه می دهد.

کفسابی سنگ اسلب

برای انجام خدمات کفسابی سنگ های اسلب باید به این موضوع پرداخت که چون سنگ های اسلب در ابعاد بزرگ می باشند و اصولا پس از اینکه از معادن به کارخانه هدایت شد به کمک دستگاه در سایز های بسیار بالا می باشد.

نکته جالب توجه در مورد سنگ های اسلب را باید به این موضوع پرداخت که این نوع سنگ ها صادراتی می باشند و قیمت بالای این سنگ ها سبب شده است که کار را برای کفسابی افراد کفساب خیلی سخت کند چرا که در صورت عدم تجربه و آگاهی در مورد سنگ های اسلب و استفاده نکردن از دستگاه مناسب برای کفسابی دچار مشکل خواهد شد.

کفسابی و سنگ سابی سنگ اسلب

مزایای استفاده از سنگ اسلب

با توجه به مزایایی که سنگ های اسلب دارند می توان گفت امروزه کاربرد آنها در مکان های لوکس و لاکچری زیاد شده است چرا که دارای مزایای :

1-طبیعی بودن سنگ : سنگ های اسلب همانطور که در طبیعت یافت می شوند به کارخانه انتقال داده می شود و به صورت رنگ های طبیعی که در صنعت موجود است.

2- دارای تنوع و رنگ بندی های مختلف می باشد چرا که به صورت کاملا طبیعی است و امروزه بیشتر از رنگ های سیاه و سفید و شیری رنگ این نوع سنگ ها استفاده می شود.

3- استفاده در هر نوع مکانی : با توجه به طبیعی بودن سنگ ها و همین طور به دلیل طرح های زیبا و متقاضی پسند آنها بدون محدودیت می توان در همه نوع مکان های استفاده کرد.

4-استحکام بالا – باتوجه به این موضوع که همه نوع سنگ های اکثرا در صنعت به صورت متنوع و با درجه های مختلف وجود دارد دارای استحکام و قدرت متفاوتی نیز می باشند. اما در مورد سنگ های اسلب می توان به قطعیت به مقاومت بالا در مورد سنگ ها اشاره کرد که جزوی از مزایای سنگ های اسلب می باشد.

سنگسابی سنگ اسلب

حتما در مورد سنگ های اسلب کار را به کاردان و با تجربه بسپارید چرا که این امر سبب می شود که کار سنگسابی و کفسابی با کیفیت بیشتری انجام می شود و به بهترین نحو ممکن کار کفسابی انجام شود.

برای مشاوره در مورد چگونگی و اطلاع از قیمت کفسابی و سنگسابی سنگ های اسلب با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *