ساب سنگ بوک مچ

ساب سنگ بوک مچ

ما در مجموعه سنگسابی اسدی کار سنگ سابی سنگ های بوک مچ را انجام می دهیم و همانطور که می دانید در چند سال اخیر تولیدسنگ های بوک مچ ایجاد شده است و همچنین نسبت به سنگهای دیگر نسبتا شکل و شمایل متفاوتی دارند و همانطور که از اسم سنگ های بوک مچ مشخص است که باید طرح هایی در کنار هم قرار گرفته باشد باشند و پس از قرار گرفتن به صورت قرینه یا حالت آینه ای طور که کنار هم قرار می گیرند و باعث می شود که سنگ با رگه های بسیار ظریفی خود نمایی کند.

در ساب زدن سنگ بوک مچ را باید بسیار دقت کرد چرا که سنگ های بوک مچ سنگ های قیمتی و گرانی هستند و مدل ساب زدن سنگ های بوک مچ با دیگر سنگ ها بسیار متفاوت است و کارفرما ها باید بسیار دقت داشته باشند تا کار را به کاردان بسپارند چرا که ممکن است در اثر بی تجربگی و بی اهمیتی سنگ های بوک مچ آسیب ببیند و هزینه های هنگفتی را به بار آورد.

ما در مجموعه سنگ سابی و کف سابی اسدی سالیان سال می باشد که کار سنگسابی را انجام می دهیم و تبحر خاصی در انجام سنگسابی سنگ های گران قیمت و زینتی داریم و کار را به صورت کاملا تضمینی و باضمانت انجام می دهیم.

همرهنگ سازی بند های سنگ بوک مچ به کمک اپوکسی

در خیلی از مواقع و موارد مشاهده می کنیم که متقاضیانی که سنگ های بوک مچ را برای ساختمان و محیط های کاری خود استفاده کرده اند گله از این موضوع دارند که سنگ های آنها در هنگام نصب به خوبی از مصالح استفاده نشده است و اینکه در اثر لق بودن سنگ باعث شده است که ترک برداشته شود. ما این موضوع را به کمک اپوکسی کردن سنگ انجام می دهیم چرا که پس از اینکه ماده اپوکسی را بر روی سطح پخش کردیم باعث می شود به خوبی به درزهای بندها و همچنین نقاطی که شکستگی دارد نفوذ کند و سپس به کمک دستگاه عمل ساب صورت می گیرد و سبب می شود که درزهای سنگ ها به صورت کاملا شفاف و یکدست بدون بندکشی در بیاید و در اصطلاح می توان گفت که سطح به صورت شیشه ای شده است.

کفسابی سنگ بوک مچ

ما بر روی سنگ های بوک مچ کار کفسابی با استفاده از دستگاه های ساب ایتالیایی و آلمانی و همچنین دستگاه تولید داخل را انجام می دهیم و در صورتی که نیاز باشد به کمک دستگاه های خارجی ساب زدن و کفسابی بوک مچ را انجام می دهیم.

سنگ سابی سنگ بوک مچ

اگر سنگ سابی بوک مچ را به کمک دستگاه های بزرگ انجام دهیم در خیلی از مواقع متوجه می شویم که این گوشه های محیطی که سنگ سابی انجام میدهیم دستگاه نمی تواند به درستی ساب بزند و ما به کمک دستگاه ساب زن دستی گوشه ها را انجام می دهیم.

البته با استفاده از دستگاه های ساب زن دستی در خیلی از موارد استفاده می شود برای سنگ های کابینت ، جزیره ، اپن ، سنگ صبحانه خوری ، سنگ میز عسلی و … را به کمک دستگاه های ساب زن دستی انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *