همرنگ سازی بند سنگ ها با اپوکسی

همرنگ سازی بند سنگ ها با اپوکسی

البته که امروزه با توجه به درخواست متقاضیان برای خرید سنگ های گران قیمت برای ساختمان های خود سبب شده است که پای سنگ های خارجی و وارداتی به قسمت بسیار متنوع سنگ ها باز شود همین امر سبب شده است که سنگ هایی از قبیل سنگ های نجف آبادی ، سنگ های اسلب ، سنگ های بوک مچ ، سنگ های گوارتز و … به جزو سنگ های تزئینی و زینتی خانه ها اضافه شود.

برای کفسابی و سنگسابی این نوع سنگ ها باید موضوع بسیار مهم را در ذهن خود داشت که آیا می توان به هر کفساب و سنگسابی اعتماد کرد و سنگ گران قیمت خود را به آنها سپرد؟

البته که اگر فرد کفساب دارای تجربه کافی برای انجام کفسابی و سنگسابی سنگ ها را نداشته باشد چه بسا سنگ های گران قیمت شما تمیز نخواهد شد بلکه سبب می شود که سنگ ها آسیب وارد شود و این وارد شدن آسیب ممکن است بعضی مواقع در اثر افزایش قدرت دستگاه و فشار بیش از اندازه به دستگاه سبب خورد شدن سنگ شود و در خیلی از مواقع باعث ترک برداشتن و برطرف نشدن ایرادهای سنگ می شود.

در خیلی از مواقع متقاضیان با ما تماس می گیرند که سنگ های ما ترک برداشته و دارای ترک های ریز و درشت می باشد که ما به متقاضیان پیشنهاد اپوکسی سنگ ها را می دهیم.

همرنگ سازی ترک های سنگ با اپوکسی

البته که با کمک ماده اپوکسی که در بازار به دو نوع مایع ای و ژله ای در بازار موجود است که می توان برای سنگ ها استفاده کرد البته که باید ابتدا ماده اپوکسی را بر روی همه قسمت های سنگ پخش کرد و سپس بعد از اینکه ماده بر روی سنگ خشک شد و به اصطلاح به سنگ چسبید کار سنگ سابی و ساب زدن سنگ ها شروع می شود که در این حالت سبب می شود که ماده به بند های سنگ ها نفوذ کند و همچنین سبب می شود که پس از ساب زدن سنگ دیگر بند سنگ ها را نتوان تشخیص داد چرا که به اصطلاح همرنگ سازی بندهای سنگ صورت گرفته است.

زمانی که ساب زدن سنگ بعد از اپوکسی اتمام پیدا کرد می توان دید که دیگر خبری از شکستگی هایی که در سنگ ها موجود بود نیست چرا که در صنعت اپوکسی همرنگ سنگ های مختلف موجود است. که البته در بیشتر مواقع از ماده اپوکسی بی رنگ استفاده می شود که سبب می شود دیگر عیب و ایرادی در سنگ نمانده باشد.

مزایای استفاده از اپوکسی برای سنگ ها :

باعث می شود که سنگ جان تازه ای بگیرد و همچنین عمر سنگ ها افزایش می یابد.

موادی که در اپوکسی می باشد دارای نگهدارنده ای است که سبب می شود تا سنگ مدت ها به صورت براق و شفاف دیده شود.

اپوکسی سنگ سبب از بین بردن تمامی ترک ها و بندکشی های سنگ ها می شود و در اصطلاح بندکشی ها و ترک های سنگ را پنهان می کند.

پس از ساب زده شدن ماده اپوکسی رنگ ها به حالت کاملا طبیعی و شفاف تبدیل می شود و شیشه ای دیده شدن سنگ ها تاثیر گذار است.

ما در مجموعه کفسابی و سنگسابی اسدی تمامی کار های اپوکسی و ساب زدن انواع سنگ ها را به صورت کاملا تضمینی و با نمونه کارهای بالا انجام می دهیم. تضمین ما تعداد نمونه کارهای بالای ما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *