ساب سنگ های قیمتی

ساب سنگ های قیمتی

همانطور که می دانید در صنعت بسیاری از سنگ های قیمتی وجود دارند که هزینه ی آنها بسیار بالا می باشد و نمی توان به هر فردی که ادعا می کند کفساب یا سنگ ساب است کار را سپرد چرا که ممکن است در عین کار در اثر بی تجربکی و آشنا نبودن به ساب سنگ های قیمتی ، به سنگ آسیب بزند. ما در مجموعه سنگسابی اسدی با افتخار 15 سال کارمان کفسابی سنگ های قیمتی و زینتی می باشد و برای اینکار ما از دستگاه های خارجی استفاده می کنیم.

نمونه از سنگ های قیمتی در بازار

بسیاری از نمونه سنگ های قیمتی که در بازار وجود دارند را می توان به عنوان مثال سنگ های اسلب ، بوک مچ و … به دلیل نوع طراحی و شکل خاصی که سنگ ها دارند و همچنین داخل این نوع سنگ ها رگه های مخصوصی است که پس از سنگ سابی و کفسابی بسیار عالی جلوه می کند و در اصل سبب می شود که شکل و شمایل براق و جذابی را بخود گیرد.

کفسابی سنگ های قیمتی

سنگ های قیمتی باید با دقت و حوصله فراوان در کنار تجربه کفسابی سنگ های قیمتی انجام شود چرا که در اثر بی توجهی ، بی تجربگی و بی دقتی سبب می شود که به سنگ آسیب وارد شود برای همین موضوع خیلی مهم است که چطور کفسابی صورت بگیرد. در بعضی مواقع ممکن است که در اثر کفسابی رگه هایی که سنگ های خاص دارند جابجا شود و شکل زیبا و خاص اولیه خود را از دست بدهد.

توصیه ما به مالکان و کارفرمایانی که می خواهند سنگ های قیمتی خود را به مجموعه کفسابی و سنگسابی ها بسپارند این است که حتما نمونه کار را مشاهده کنید که مجموعه کفسابی مشابه کار شما را انجام داده باشد.

از چه دستگاه هایی برای کفسابی سنگ های قیمتی استفاده می شود ؟

اصولا برای کفسابی سنگ های قیمتی از دستگاه های خارجی و خاصی که برای اینگونه سنگ ها تدارک دیده است استفاده می گردد. سنگسابی و کفسابی سنگ های قیمتی وارداتی و خارجی را نمی توان با دستگاه های ارزان و قدیمی انجام داد و همانطور که می دانید دستگاه های قدیمی وزن بسیار بالایی دارند و همین امر ممکن است که به سنگ های قیمتی و وارداتی آسیب وارد کند برای همین موضوع ما از دستگاه های بروز و سبک برای ساب زدن سنگ های قیمتی استفاده می کنیم.

سنگ سابی سنگ های قیمتی

باید برای ساب زدن سنگ های قیمتی دقت بالایی را به خرج داد چرا که اگر میزان زمانی که باید دستگاه بر روی یک محیط کار ساب زدن را انجام دهد تغییر کند ( به عنوان مثال اگر بیشتر شود سبب می شود که مقداری بیشتر از سنگ لایه برداری شود و در آخر کار موجب می شود که سطح یکنواخت و یکدستی نداشته باشید.) سبب از بین رفتن سنگ می گردد و باید فرد سنگ ساب با حوصله بالا کار را انجام دهد.

نمونه عکس ساب سنگ دیوار شومینه قمتی که توسط مجموعه سنگسابی و کفسابی اسدی انجام شده است.

ما در مجموعه سنگ سابی اسدی به تمامی خدمات سنگسابی و کفسابی برای سنگ های قیمتی را انجام می دهیم و همین امر سبب شده است که مدت ها مجموعه ما را به عنوان کفساب لوکس شناخته شود.

قیمت سنگ سابی سنگ های قیمتی چگونه است ؟

اصولا برای تعیین نرخ سنگ سابی و ساب زدن سنگ ها باید معیار ها و فاکتور هایی را در نظر داشت به عنوان مثال چندین نمونه را در زیر به آن اشاره می کنیم :

1- چه نوع سنگی باید سنگسابی شود ؟ چرا که جنس سنگ ها در استفاده از ابزار و مواد برای سنگ سابی قیمت های متفاوتی دارند .

2- میزان فضایی که باید سنگ سابی شود تاثیر گذار است و هر چه میزان فضا بیشتر قیمت پایین تر می آید.

3- آیا سنگ دارای عیب و ایرادی است که باید ترمیم گردد. چرا که ترمیم کردن سنگ مثلا به عنوان مثال برای اپوکسی کردن سنگ باید مواد اپوکسی خریداری گردد و به طبع هزینه دارد برای همین بر روی نرخ سنگ سابی تاثیر می گذارد.

موارد بالا نمونه ای از عوامل تاثیر در قیمت سنگ سابی می باشد .

ما در مجموعه سنگسابی اسدی با رعایت تمامی موارد همیشه منصف ترین قیمت را به کارفرما اعلام می کنیم. و هدف ما رضایت متقاضی با انجام خدمات کفسابی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *