ساب کانتر و کنسول و میز عسلی

ساب کانتر وکنسول و میز عسلی

ما در مجموعه سنگسابی و کفسابی اسدی خدمات ساب زدن انواع سنگ کنسول ها ، سنگ میزعسلی ها ، سنگ جلومبلی ها ، سنگ کانتر ها ، سنگ عذاخوری ها و … را انجام می دهیم و این موضوع را باید متذکر شد که اگر سنگ های مواردی که نامبرده شد را نمی توان با دستگاه های بزرگ کفسابی و سنگسابی ، ساب زد و باید از دستگاه های کفسابی دستی استفاده کنیم چرا که با استفاده از این دستگاه ها به دلیل سبکی و در واقع به صورت قالب شده بر روی سنگ ها قرار می گیرد و کار کفسابی و سنگ سابی را انجام می دهد.

چه مواقعی از دستگاه های سنگ سابی دستی استفاده می شود ؟

اصولا زمانی که قسمتی از محیطی که می خواهید کفسابی یا سنگسابی انجام دهید و به علت بزرگ و سنگین بودن دستگاه ها نمی توان آنها را بر روی سنگ ها سوار کرد و کار کفسابی را انجام داد مثل سنگ میزعسلی ، سنگ شومینه ، سنگ های کانتر و جزیره آشپزخانه ، سنگ های غذاخوری و …

در یکسری موارد دیگر می توان از دستگاه های کفسابی دستی استفاده کرد زمانیکه به گوشه های محیط می رسیم و نمی توان دستگاه به گوشه های محیط رساند و کار کفسابی و سنگسابی را انجام داد در همچین مواقعی از این ساب زن دستی استفاده می کنیم.

کفسابی کانتر و کنسول ومیز عسلی

اصولا برای کفسابی سنگ های کنسول ، سنگ میزعسلی ، سنگ کانتر و جزیره آشپزخانه باید دقت کافی را داشت چرا که در اثر بی توجهی سبب می شود که سنگ ها به علت آسیب ببینند و این آسیب ها می تواند باعث شکسته یا ترک برداشتن سنگ شود که کاری بسیار غیرقابل بخشش از نظر کارفرما محسوب می شود و حتما باید توجه داشت که آسیبی به سنگ وارد نشود.

مواردی که باید در اصول کفسابی سنگ های کنسول و میزعسلی کفساب در ذهن داشت دقت ، تجربه و بدور از استرس باشد تا بتواند محیط را به بهترین نحو ممکن کفسابی انجام دهد.

سنگ سابی کانتر و کنسول و میز عسلی

ساب زدن محیط های کوچک باید با ظرافت انجام شود و چون از دستگاه ساب زن دستی استفاده می شود باید به نوع سنگ و ضخامت سنگ توجه داشت چرا که در صورت بی توجهی به نوع سنگ سبب می شود که سنگ در اثر ساب زدن دچار عیب و ایرادی شود که این عیب و ایرادی شود که پس از انجام سنگسابی کار به صورت یکدست تکمیل نشود.

در بعضی موارد اگر سنگ های قیمتی باشند و از ساب زن دستی استفاده گردد در اثر ناآشنا بودن به نوع سنگ سبب می شود که رگه های سنگ از بین برود و شکل جذاب اولیه خود را از دست بدهد و حتما باید کار را به کاردان بسپارید تا هزینه های اضافی پای شما را نگیرد.

ما در مجموعه کفسابی و سنگسابی اسدی با تجربه بیش از 15 سال هرگونه ساب انواع سنگ کنسول ، میز عسلی ، جزیره و اپن ، سنگ میز غذاخوری ، سنگ جلو مبلی ، سنگ شومینه و … را با استفاده از دستگاه پیشرفته ساب زن دستی انجام می دهیم و کار را به صورت تضمینی تحویل می دهیم و بهترین در امر سنگسابی انواع سنگ های قیمتی و سنگ های وارداتی می باشیم.

نمونه عکس ساب سنگ شومینه که در زیر مشاهده می فرمایید.

ساب سنگ شومینه

جهت تماس برای مشاوره با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *