ساب سنگ روشویی ساب سنگ روی کابینت

کفسابی سنگ روشویی

خدمات کفسابی برای سرویس های بهداشتی را نمی توان با دستگاه های بزرگ کفسابی انجام داد چرا که برای کفسابی سنگ دیوار و کف سرویس بهداشتی و کفسابی سنگ های روشویی باید از دستگاه های ساب زن دستی استفاده کرد که بتوان انعطاف بیشتری داشته باشد که بتوان کار کفسابی را انجام داد. این عمل سبب می شود که کلیه قسمت های سرویس بهداشتی و همچنین کفسابی سنگ روشویی نیز انجام گیرد.

تاثیر کفسابی بر سنگ روشویی

به طبع زمانی که کار کفسابی روی سنگ روشویی انجام شود براقیت و شفافیت روز اول را به دست می آورد و در بعضی مواقع که جای اجسام بر روی سنگ های روشویی مانده سبب می شود که جلوه ی بدی را به نمایش بگذارند و همین امر سبب می شود که متقاضیان درخواست فرآیند ساب زدن بر روی روشویی اتفاق بیافتد که با استفاده از دستگاه این کار انجام می شود.

با چه روش و دستگاهی سنگ های کابینت باید سنگسابی شود ؟

برای کفسابی و سنگسابی سنگ های کانتر ، کابینت ، میزعسلی ها ، میز غذا خوری و … نمی توان از دستگاه های بزرگ کفسابی کمک گرفت چرا که این دستگاه های وزن بیش از اندازه ای دارند و سبب می شود که سنگ آسیب ببیند برای همین باید با دستگاه های کفسابی دستی که کار ساب زدن را انجام می دهد توسط فرد ساب زن حرفه ای صورت بگیرد چرا که در اثر بی تجربگی ممکن است به سنگ آسیب برساند.

سنگسابی سنگ روشویی

برای مکان های کوچک و همچنین برای سنگ جلو مبلی ، سنگ کانتر ، سنگ میزغذاخوری باید ساب زدن به صورت دستی صورت بگیرد چرا که دستگاه های بزرگ سنگسابی را نمی توان بر روی اجسام قرار داد چرا که وزن سنگین دستگاه ها سبب می شود که آسیب جدی به سنگ وارد شود سنگ را از بین ببرد.

ما در مجموعه کفسابی و سنگسابی اسدی تمامی خدمات سنگسابی به وسیله دست را هم انجام می دهیم و همین امر سبب شده است که بهترین در امر سنگسابی و کفسابی باشیم.

کفسابی سنگ روی کابینت و جزیره

کفسابی روی سنگ های کابینت و جزیره نیز صورت می گیرد و برای ساب زدن سنگ های کابینت و جزیره باید خیلی مراقب بود و حساسیت ویژه ای به خرج داد چرا که ممکن است در اثر بی توجهی کفساب سنگ آسیب ببیند. اصولا همانطور که در بالا توضیح دادیم کار کفسابی سنگ های جزیره ، کابینت ، کانتر ، میز عسلی ها و … باید توسط دستگاه های کفسابی کوچک انجام گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *