ساب سنگ گرانیت

کفسابی سنگ گرانیت

از دیگر خدمات مجموعه سنگ سابی و کفسابی اسدی می توان به ساب سنگ گرانیت اشاره کرد که یکی از چندین خدمات ما در حوزه کفسابی و سنگسابی می باشد.

مشخصات سنگ گرانیت

از مشخصات سنگ گرانیت می توان به مقاوم بود سنگ گرانیت اشاره کرد که بیشتر در راه پله ها ، لابی ساختمان ، پاگرد ها ، کف ساختمان ها و … استفاده می شود چرا که در اثر مقاومت بالا و سازگاری با سرد و گرم شدن هوا دارد و باعث می شود که سنگ کمتر آسیب ببیند و همین امر موجب می شود که پیمانکاران و مالکان ساختمان ها از سنگ های گرانیت برای کف ساختمان ها استفاده کنند البته باید قیمت بالای سنگ های گرانیت را هم متذکر شد که برخی از هموطنان از نصب اینگونه سنگها به دلیل قیمت بالای سنگ ها خود داری می کنند.

سنگ گرانیت وارداتی بوک مچ

سنگ های گرانیت بسیار نمای زیبایی به ساختمان می دهد به خاطر همین موضوع در اکثر مجتمع های مسکونی و اداری و تجاری از سنگ های گرانیت برای کف استفاده می کنند چرا که زیبایی به همراه مقاوم بودن دو مزیت برای سنگ های کف می باشد که سنگ گرانیت دارد و همین امر سبب شده است که سنگ گرانیت استفاده گردد.

در اکثر هتل ها ، رستوران ها ، کافه ها و مکان های عمومی دیگر هم از سنگ گرانیت برای کف استفاده می شود. و کاربرد خاصی در صنعت های ساختمان سازی دارد.

سنگ گرانیت گل پمبه ای و بادامی

مراحل کفسابی سنگ گرانیت

سنگ های گرانیت را باید برای از بین بردن پستی و بلندی سنگ ها آن را کفسابی کرد چرا که این امر سبب می شود تا سطح یکنواخت شود و به میزانی که فرد کفساب می داند باید سنگ گرانیت ساب خورده شود و همین امر سبب می شود تا محیط آماده گردد برای کفسابی به کمک دستگاه و با استفاده از دستگاه های کفسابی بنا به میزان تمیزی که باید صورت بگیرد تعداد دور های دستگاه می تواند متفاوت باشد و همین امر سبب می شود که سنگ به صورت کاملا شفاف و براق کفسابی گردد.

سنگسابی سنگ گرانیت

سنگسابی با توجه به میزان کثیفی که دارد باید کار سنگسابی سنگ گرانیت انجام بگیرد و همین امر سبب می شود که سنگسابی سنگ گرانیت انجام پذیرد و همکاران ما با توجه به سابقه خود در امر سنگسابی سنگ گرانیت و همچنین میزان درخواست کارفرما کار را انجام می دهند و سبب تمیزی سنگ های گرانیت شما خواهند شد.

شیشه ای کردن سنگ گرانیت با سنگ سابی

از دیگر قابلیت های سنگ سابی برای سنگ گرانیت را می توان شیشه ای کردن سنگ گرانیت در نظر گرفت که با استفاده از ساب های ایتالیایی و دستگاه های خارجی این کار صورت می گیرد و برای همین موضوع محیط سنگ گرانیت به صورت کاملا شیشه ای و شفاف می گردد تا سنگ های شما با ظرافت کامل به نمایش گذاشته شوند.

سنگ گرانیت وارداتی برزیلی

مزیت ها و معایب سنگ گرانیت :

از مزیت های سنگ گرانیت می توان به مقاومت بالای سنگ و همچنین زیبایی منحصربه فردی که سنگ های گرانیت دارند اشاره کرد که جزو خصوصیت های برتر سنگ های گرانیت نسبت به دیگر سنگ ها می باشند.

از معایب این سنگ ها هم می توان گفت که به دلیل دارا بودن مواد رادیو اکتیو در این سنگ ها ، از سنگ های گرانیت در مراکز پزشکی استفاده نمی شود.

ما در مجموعه سنگسابی و کفسابی اسدی برای انجام خدمات ساب زدن سنگ های گرانیت با کادری با تجربه آماده هستیم و برای دریافت مشاوره در این زمینه با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *