نانوی نمای ساختمان

شستن نمای ساختمان و سپس نانوی نمای ساختمان

ما در مجموعه نماشویی اسدی در خیلی از مواقع هنگام شستشوی نمای ساختمان کارفرما از ما درخواست شستشوی نانوی نمای ساختمان را دارد که در این هنگام ما با استفاده از مواد های مخصوصی که در صنعت هستند و طبق دستور العمل که باید در آب حل گردد و سپس با استفاده از ابزار خاص بر روی نمای ساختمان پخش می گردد و البته که باید میزان مشخصی بماند تا خشک گردد و سپس باید پس از صلاحدید همکارانمان باید تمیزکاری صورت بگیرد.

اصولا بعد از نانو کاری نما آب به صورت شکل زیر بر روی نما خواهد ماند.

روش های شستشوی نمای ساختمان

نماشویی در گذشته به یک شکل صورت می گرفت و امروزه هم به یک شکل متفاوت اتفاق می افتد.

نماشویی به روش سنتی :

در گذشته با استفاده از نصب داربست در روبروی ساختمان گروه نماشویی با استفاده از طی و ابزار مخصوص شروع به شستشوی نمای ساختمان می کردند و این روش هزینه ی دوبرابر داشت چرا که یک هزینه بایت افراد نماشوی و دیگری بایت هزینه نصب داربست بود. البته که اتکای بیشتر داشتن فرد نماشوی می تواند مزیت در گذشته محسوب شود ولی الان امنیت یک فرد راپل کار در نماشویی بسیار امنیت بالایی دارد.

نماشویی به روش مدرن :

امروزه که اکثر نماشویی ها به وسیله طناب اتفاق می افتد و از آن به نام نماشویی با راپل هم یاد می شود که می توان گفت 99درصد نماشویی های امروزی به روش راپل می باشد و این امر سبب شده است که ما در مجموعه نماشویی اسدی با استفاده از افراد با تخصص در حوزه نماشویی به وسیله راپل به شستشوی نماهای همشهریانمان در ایران اقدام کنیم.

نماشویی به وسیله راپل جزو روش هایی است که بسیار کم هزینه تر نسبت به روش سنتی می باشد و همچنین سرعت کار بالا می باشد و البته باید متذکر شد که امروزه برای شستن برج ها و ساختمان های بلند نمی توان داربست را نصب کرد چرا که از لحاظ هزینه به صرفه نمی باشد و بهترین روش برای شستشوی نمای ساختمان همان استفاده از راپل می باشد. همکاران ما پس از شستشوی نمای ساختمان در صورتی که کارفرما نیاز به نانوکاری نما داشته باشد کار نانوی نما انجام می گیرد.

شستشوی چه نماهایی انجام می شود ؟

ما در مجموعه نماشویی اسدی به شستشوی انواع نماها از قبیل : نمای سنگی ، نمای شیشه ای ، نمای چوبی ، نمای کامپوزیت ، نمای آجری و ... را انجام می دهیم و در صورتی که نیاز به مشاوره با همکارانمان در شستشوی نما دارید می توانید با شماره داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

چه نماهایی را می توان نانو کاری کرد ؟

برای نانو کاری نمای ساختمان های سنگی ، چوبی ، آجری و … را می توان نانو کاری کرد و مزیتی که برای نمای ساختمان ایجاد می گردد سبب می شود که نما آبگریز گردد و در این مواقع موجب می شود که دیگر باران ها و آب اگر به نما اصابت کند هیچ نفوذی برای نمای ساختمان نداشته باشد.

اگر نانو کاری نما صورت نگیرد بعد از مدت ها در اثر نفوذ آب به نمای دیوار ممکن است که خسارت هایی از قبیل سقوط نما و یا از بین بردن نما را متحمل مالک ساختمان گردد. پس بهترین کار برای استفاده خدمات نانوکاری نما می باشد.

جهت دریافت مشاوره با شماره داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *