ساب سنگ کوارتز

ساب سنگ کوارتز :

سنگ کواتز با توجه به شکل و شمایلی که دارد جزو سنگ های قیمتی و بسیار گران قیمت در بازار می باشد که برای ساب زدن سنگ کوارتز باید بسیار حساس بود چرا که در اثر کم دقتی سبب می شود که هزینه ای اضافی بر روی مالک ساختمان ایجاد شود.

ما در مجموعه سنگ سابی و کفسابی اسدی به سنگسابی و کفسابی انواع سنگ های کوارتز می پردازیم و تخصص ما در زمینه سنگسابی و کفسابی سنگ های وارداتی و گران قیمت می باشد و آماده همکاری با مجموعه ها ساختمان ها ، مجتمع های تجاری و اداری و برج ها می باشیم تا تامین و نگهداری مجموعه ها را برای انجام هر چه خدمات کفسابی انجام دهیم. و کار تامین و نگهداری مجموعه ها را داشته باشیم.

کفسابی سنگ کوارتز

این نوع سنگ ها با توجه به نوع خاص رنگ بندی که دارد زمانی که کفسابی بر روی سنگ کوارتز شکل بگیرد می تواند به صورت خیلی باورنکردنی زیبا و کاملا براق گردد و همین امر سبب می شود که شفافیت و براقیت پس از کفسابی بسیار به چشم بیاید و محیطی زیبا و درخشان را تجربه کنید.

البته که سنگ های کوارتز باید حتما توسط یک کفساب حرفه ای ساب زده شود و مجموعه باید به دستگاه های خارجی این سنگ ها را ساب بزنند چرا که سنگ کوارتز بسیار خاص می باشد و کار رزین و اپوکسی باید صورت بگیرد تا سنگ به صورت آیینه ای و براق تبدیل گردد.

سنگسابی سنگ کوارتز

سنگ های کوارتز را می توان گفت که اصطلاحا بسیار سنگ های مقاوم بالا می باشد و برای سنگ های کانتر ، سنگ های کف ساختمان ها و محیط ها باز استفاده می گردد. که باید برای ساب سنگ کوارتز همیشه این موضوع را در نظر داشت که بسته به موقعیتی که سنگ ها دارد باید با دستگاه های مختلفی سنگ سابی شود.

البته می توان گفت که سنگ های کوارتز زمانی که بر اثر موادی باعث واکنش شود حتما از گروه سنگسابی کمک بگیرید تا به کمک آن بتوانید سنگ کوارتز را سنگسابی کند تا بتواند به براقیت و شفافیت اولیه خود برگردد چرا که به صورت خودسرانه اقدام به شستشوی سنگ گردد باعث می شود که چه بسا تمیز تر نگردد بلکه بیشتر کثیف گردد و لکه های بیشتری روی سنگ ها واقع گردد.

تاثیر سنگ سابی بر سنگ کوارتز

زمانی که شما سنگ های خود را به گروه سنگ سابی می سپارید سبب می شود که سنگ های شما به صورت کاملا براق و شفاف گردد و البته که نوع های مختلفی از سنگ های گوارتز وجود دارد از قبیل سنگ کوارتز امپریال ، سنگ کوارتز خاکستری و … را می توان به عنوان مورد محبوب ترین نوع سنگ های کواتز ذکر کرد که در اثر سنگسابی زیبایی آن چندین برابر می شود و به بهترین نوع ممکن به عنوان سنگ گران قیمت محسوب می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *