ساب سنگ مرمریت

کفسابی سنگ مرمریت

برای ساب زدن سنگ های مرمریت ابتدا باید بدانیم که سنگ های مرمریت چگونه و چه ویژگی هایی دارند و در کدام قسمت از منزل استفاده می گردند.

همین موضوع باعث شده است ما در ابتدا به خاصیت سنگ های مرمریت اشاره کنیم و بدانیم که سنگ های مرمریت چه نوع هستند ولی در ابتدا به کسانی که علاقه به سنگ های تراورتن دارند باید اشاره کرد که سنگ های مرمریت از لحاظ قدرت و سختی از تراروتن بهتر می باشد و البته که باید بگوییم که در بازار انواع سنگ های مرمریت وجود دارد که می توان به نام های مرمریت هرسین ، مرمریت خوی ، مرمریت آباده اشاره کرد که همه آنها جز سنگ های مرمریت می باشند.

موضوعی که در مورد سنگ های مرمریت در مقایسه با سنگ های تراورتن اشاره کردم سبب شده است که بیشتر برای پله ها و کف ساختمان و لابی ساختمان ها از سنگ های مرمریت استفاده شود.

سنگ مرمریت از لحاظ ظاهری چه نوع سنگی است ؟

همانطور که می دانید از لحاظ علمی به سنگ های روسوبی گفته می شود که معمولا به رنگ های روشن می باشند که در بازار وجود دارند و عموما به رنگ های شیری و سفید می باشند که دارای رگه هایی در بین سنگ ها وجود دارد.

سنگ های مرمریت با توجه به این که به نوع و خاصیتی که دارد در اثر کفسابی باعث می شود که جلا پیدا کند و به شکل کاملا براق و زیبایی تبدیل گردد به خاطر همین موضوع سنگ های مرمریت پس از ساب خوردن بسیار عالی و بی نظیر جلوه می کنند.

سنگ سابی سنگ مرمریت

کسانی که ملک های خود را برای کف ساختمان ها ، پله ها و پایگرد ها ، سالن های پذیرایی و … از سنگ های مرمریت استفاده کرده اند و پس مدتی استفاده در اثر عبور و مرور و یا همچنین در اثر مدت زمان زیادی که از نصب سنگ گذشته است سبب شده است که سنگ حالتی مات به خود بگیرد و براقیت و شفافیت اولیه را نداشته باشد می توانند از خدمات مجموعه اسدی استفاده کرده و سنگ مرمریت خود را سنگ سابی نمایند.

زمانی که سنگ خود را سنگ سابی می کنید سبب می شود که سنگ باعث شود جلا و روشنی اولیه خود را به دست آورد که باعث می شود که محیط هر چه بهتر دیده شود.

ساب زدن سنگ مرمریت چه تاثیری بر سنگ دارد ؟

زمانی که ساب زدن سنگ اتفاق می افتد سبب می شود که سنگ مرمریت عمر طولانی داشته باشد و باعث شود که مدت زمان طولانی برای محیط کاربرد داشته باشد.

البته که ساب زدن باعث می شود که سنگ جذاب به نظر برسد و در اثر شیشه ای شدن سنگ سبب می شود که جذابیت خود را به دست آورد.

در صورتی که لکه ای بر روی سنگ های مرمریت وجود داشته باشد زمانی که سنگ سابی صورت می گیرد باعث می شود که لکه های سنگ از بین برود.

ساب زدن باعث می شود که در اگر سنگ های مرمریت دارای پستی و بلندی باشند از بین رفته و سطحی یکنواخت داشته باشید.

اپوکسی کردن سنگ ها باعث می شود که بند سنگ های مرمریت دیگر مشخص نباشد. التبه یکی دیگر از ویژگی های اپوکسی از بین بردن شکستگی های ریزی است که در سنگ ها اتفاق افتاده است.

اپوکسی کردن سنگ های مرمریت :

زمانی که سنگ های مرمریت دارای پستی و بلندی باشد به وسیله دستگاه های کفسابی این پستی و بلندی ها گرفته می شود و سپس برروی سنگ های مرمریت عمل اپوکسی انجام می گیرد تا بند های سنگ از بین برود و همانند سنگ شود و همین عمل موجب می شود که سنگ های مرمریت شکل بسیار عالی و بی نظیری را به خود بگیرد که موجب می شود که سطح بسیار شفاف و یکدستی را در اختیار داشته باشید.

ما در مجموعه اسدی به انجام کلیه خدمات سنگسابی و کفسابی سنگ های مرمریت می پردازیم و البته که اگر نوع سنگ های مختلف باشد نیز می توانیم فرآیند کفسابی را به روش خاص خود سنگ ها انجام دهیم. جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *