ساب سنگ های وارداتی و خارجی

ساب سنگ های وارداتی و خارجی

ما در مجموعه سنگسابی و کفسابی اسدی به ساب سنگ های وارداتی و خارجی می پردازیم و همه نوع سنگ های گرانقیمت و همچنین لوکس را که به صورت کاملا تزیینی می باشد را کار ساب زدن آنها را انجام می دهیم و در ساب زدن سنگ های وارداتی باید بسیار حساس بود چرا که این نوع سنگ ها بسیار گران قیمت می باشد و در اثر اشتباه و یا بی دقتی سبب می شود که ساب سنگ های وارداتی و خارجی با مشکل روبرو شده و سنگ آسیب ببیند.

سنگ های واردای و خارجی بعضی وقت ها هزینه های هنگفتی برای این نوع سنگ ها صورت می گیرد و در مواردی هزینه های کف به بیش از میلیون ها تومان هزینه ختم می شود که در اثر آسیب دیدن باعث می شود که کفساب نسبت به تامین هزینه اقدام کند و همین امر سبب می شود که هزینه هنگفتی را متحمل مجموعه کفسابی شود.

کفسابی سنگ های وارداتی و خارجی

از نوع سنگ های خارجی و واداتی می توان به سنگ های امپرادو ، اسلب ، تراورتن ها خارجی ، لته ، دهبید ، نجف آبادی و … اشاره کرد که هزینه های هنگفتی برای اینکه قسمتی از خانه به این نوع سنگ ها مجهز باشد را در بر می گیرد.

برای کفسابی این نوع سنگ ها باید کفساب ویژگی هایی را داشته باشد :

1- مهمترین ویژگی باید این باشد که حتما فرد کفساب در مجموعه دارای تجربه کافی و بالایی برای انجام خدمات کفسابی باشد چرا که اگر فرد بی تجربه باشد ممکن است در هنگام کفسابی سبب شود که سنگ را از بین ببرد چرا که سنگ های وارداتی و خارجی باید اصول کفسابی را داشته باشند.

2- اصولا افراد با حوصله در امر کفسابی بسیار موفق هستند و برای سنگ های خارجی و وارداتی باید فرد کفساب حوصله و دقت بالایی را داشته باشد و بتواند سنگ های خارجی و واردای را با حوصله بالایی انجام دهد.

3- نمونه کار سنگ های کار شده خارجی و وارداتی را به عنوان نمونه کار به مشتری نشان دهد چرا که این نوع سنگ ها باید با حساسیت بالایی انجام پذیرد. و حتما باید نمونه کارها توسط کارفرما ملاحظه گردد.

4- برای کفسابی باید فرد کفساب بداند از چه ساب و لقمه هایی باید برای انجام ساب زدن سنگ استفاده کند و کار را انجام دهد.

موارد بالا نمونه ای از مهمترین ویژگی های کفساب بود که نامبرده شد و یک کفساب خود ویژگی های بالا را حتما دارد. از متقاضیان درخواست می شود که موارد بالا را بررسی کنند و سپس کار را به کفساب مجموعه بسپارند.

سنگ های خارجی چه نوع سنگ هایی می باشند ؟

اصولا این نوع سنگ ها می توان گفت که جزو سنگ های خاص در بازار می باشد و همین طور می توان متذکر شد که این سنگ ها نسبت به سنگ ها دیگر از قیمت های بالایی برخوردارند چرا که افرادی این نوع سنگ ها را انتخاب می کنند که علاقه دارند از نوع سنگ خاصی برای ساختمان خود بهره ببرند و اصطلاحا به افرادی که تخصص در شناخت سنگ های مرغوب و گران قیمت از سنگ های ارزان قیمت است را تشخیص می دهند و علاقه به استفاده به این نوع سنگ ها در خانه دارند استفاده می کنند.

به معروفترین نوع سنگ های گرانقیمت در بازار می توان به سنگ های خارجی و وارداتی لته ، امپرادو ، اسلب ، بوک مچ و … نام برد.

نمونه از عکس سنگ های خارجی را در زیر ملاحظه می فرمایید.

سنگسابی سنگ های وارداتی و خارجی

برای سنگ سابی سنگ های واردای و خارجی می توان گفت که حتما باید بنا به نوع سنگ از دستگاه ها و لقمه ساب های مخصوص استفاده گردد و همین طور می توان گفت که سنگ های وارداتی و خارجی بعضی مواقع برای سنگ های رومیزی ، عسلی ها ، سنگ های کانتر ف سنگ ها غذا خوری و … استفاده می شود که باید با ساب زن دستی کار سنگسابی آن انجام شود.

البته که کار فرآیند سنگسابی طوری است که باید مجموعه کفسابی باید برای سنگسابی مجموعه از ساب زن دستی استفاده کند چرا که در مواقعی نمی توان از دستگاه های بزرگ سنگسابی برای ساب زدن سنگ استفاده کرد و حتما از ساب زن دستی استفاده کرد در مواقعی دستگاه های بزرگ کفسابی را نمی توان گوشه های خانه را ساب زد و حتما باید از ساب زن دستی کمک گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *