ساب و ترمیم سنگ های آنتیک و قیمتی

ساب و ترمیم سنگ های آنتیک

برای خدمات سنگسابی و کفسابی سنگ های آنتیک باید خیلی نسبت به کاری که صورت می گیرد حساس بود چرا که خاصیت سنگ های آنتیک طوری است که در اثر نشناختن سنگ سبب می شود که سنگ آسیب ببیند.

ما در مجموعه اسدی با توجه به تجربه و سابقه کاری که در امر سنگسابی و کفسابی سنگ های آنتیک داریم سبب شده است که همکاران ما تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند و همین موضوع سبب شده است که به این موضوع اذعان کنیم که بهترین مجموعه کفسابی و سنگسابی در ایران هستیم چرا که نمونه کارهای صورت گرفته ما در امر ساب و ترمیم کردن سنگ های آنتیک به وضوح این موضوع را نشان می دهد.

البته که اگر در اثر بی توجهی و بی دقتی سبب شده است که سنگ آسیب ببنید ما در مجموعه اسدی می توانیم کار ترمیم سنگ های آسیب دیده ی قیمتی را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. در مواقعی نیاز است که ساب سنگ توسط دستگاه انجام گیرد در مواقعی نیاز است که موادی بر روی سنگ ریخته شود و سبب ساب انجام گیرد. همه ی موارد نسبت به عمق آسیب بستگی دارد و نحوه هر آسیب و مقدار آسیب در تعیین تمیزی و چگونگی تمیزی بسیار موثر است.

ساب و ترمیم سنگ های آنتیک به کمک اپوکسی

اگر سنگ های شما آنتیک می باشد و نیاز به اپوکسی دارید ما در مجموعه اسدی به اپوکسی سنگ ها می پردازیم و همین امر سبب شده است که متقاضیانی که درخواست اپوکسی سنگ های آنتیک را داشته باشند به رضایت خاطر از کار انجام شده صحبت کنند و همین امر سبب شده است که مشتریان دائمی ما باشند.

زمانی که سنگ های شما اپوکسی می شود دیگر بندهای سنگ شما مشخص نمی باشد و به شکل کاملا یکدست تبدیل می شود که همین امر سبب می شود سطحی به صورت کاملا زیبا و سنگ های شما به صورت کاملا شفاف و براق دیده می شود.

نانو کردن سنگ های ترمیم شده

در صورتی که سنگ های شما طوری می باشد که می خواهید نانو گردد و آبگیریز شود باید این اتفاق بیافتد که سنگ های ترمیم شده پس از آنکه عیب و ایراد سنگ گرفته شد می توان فرآیند نانوکردن را بر روی سنگ انجام داد و همین امر موجب می شود که سنگ دیگر رطوبت و آب به خود نگیرد و آسیب از طریق رطوبت و قطره های آب به سنگ وارد نشود.

ساب و ترمیم سنگ های قیمتی به همراه اپوکسی

زمانی که اپوکسی سنگ های قیمتی صورت می گیرد در عین حال که بند سنگ ها ناپدید می گردد ابتدا باید پستی بلندی سنگ گرفته شود که قبل از اپوکسی کردن سنگ های قیمتی باعث می شود که سطح کاملا صاف و یکدست شود و همین امر سبب می شود که سطح پس از اپوکسی کاملا یک شکل باشد و شفافیت و براقیت خیره کننده ای به خود بگیرد.

نانو کردن سنگ های قیمتی

اصولا فرآیند نانو زمانی انجام می شود که بدانیم سنگ های قیمتی ما در اثر رطوبت و آب باعث می شود که سنگ های ما آسیب ببنید و همین موضوع یک امر واجب برای نانو شدن سنگ می باشد و موجب می شود که نیاز به نانو سنگ های قیمتی ایجاد شود.

برای اینکه بخواهیم نانوی سنگ های قیمتی را انجام دهیم ابتدا باید نوع سنگ را بدانیم چرا که نیاز است در اثر فرآیند نانوکاری سنگ مشکلی برای سنگ ایجاد نشود.

ما در مجموعه سنگ سابی و کفسابی اسدی برای انجام خدمات نانوکاری و اپوکسی و ساب و ترمیم سنگ های قیمتی و آنتیک شما آماده خدمت رسانی هستیم. جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت انجام خدمات با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *