ضد لک کردن سنگ ها

آب گریز کردن سنگ ها

نام دیگر آبگریز کردن سنگ ها که به آن نانوی سنگ می گویند و این فرآیند زمانی اتفاق می افتد که متقاضی احساس کند که در اثر نانوکردن سنگ سبب می شود که سنگ ها عمر بیشتری داشته باشند و همچنین سالم تر بمانند و این امر سبب می شود که سنگ ها زمانی که اگر در معرض آب قرار گرفت به صورت نقطه نقطه بر روی سنگ بماند و جذب سنگ نشود چرا که نانوی سنگ سبب می شود که سنگ ها آب را به خود جذب نکنند.

در خیلی از مواقع نیاز است که سنگ های حیاط یا ساختمان را نانو صورت بگیرد. مثلا برای سنگ های حیاط ممکن است که باران ها باعث شود که سنگ آسیب ببیند و همین امر سبب می شود که سنگ های دیوار حیاط مشکل پیدا کنند. در اثر نانو کاری باعث می شود که آسیب به سنگ وارد نشود و همچنین در اثر بی توجهی موجب می شود که سنگ ها

قیمت نانو سنگ و نمای ساختمان

قمیت گذاری برای نانوی نمای ساختمان بستگی به مساحت نمایی که باید کار صورت بگیرد دارد و همچنین می توان این موضوع را به آن اضافه کرد که میزان ترمیمی که نیاز است که نمای ساختمان به صورت کامل دربیاید و همچنین ابتدا باید نماشویی صورت بگیرد که نما تمیز شود و همچنین باید ترمیم عیب وایراد های نما ایجاد شود سپس کار نانوی نمای ساختمان صورت بگیرد.

اصولا برای انجام خدمات نانوی نمای ساختمان باید میزان خدماتی که بر روی ساختمان انجام می گیرد جداگانه محسوب شود و سپس برای خدمات نانو قیمتی جداگانه لحاظ گردد. البته که می توان قیمت مشخصی را برای خدمات کامل ساختمان از قبیل نماشویی ، ترمیم نما و همچنین قیمت نانوکاری به صورت یکباره گفته شود.

از چه ابزاری برای نانو کردن نمای ساختمان استفاده می شود ؟

اصولا برای نانو کردن نما از محلول های مخصوصی است که بر روی نما پخش می شود که این کار فرد راپل کار از ساختمان آویزان می شود و بر روی ساختمان به کمک دستگاه به نمای ساختمان پخش می کند که همین امر سبب می شود که تا نانوی نما صورت بگیرد. البته باید این موضوع را در نظر داشت که برای نانوی نمای ساختمان حتما باید نمای ساختمان به دور از کثیفی و آلایندگی باشد تا نما آلایندگی را در خود جذب نکند.

نانوی نما از چه چیزی محافظت می کند ؟

زمانی که نانوی نمای ساختمان شما شکل گرفت سبب می شود که :

1- طول عمر نمای ساختمان افزایش یابد و این موضوع یکی از مهمترین کارهای نمای ساختمان می باشد.

2- نمای شما زمانی فرآیند نانو صورت گرفت سبب می شود که آبگریز شود و دیگر آب بر روی نمای شما جذب نخواهد شد.

3- زمانی که نانوی نما صورت بگیرد نما در مقابل گرد و غبار و توده های ریز در داخل هوا مقاوم خواهد شد.

4- در نماهای آجری نانوی نما سبب می شود که دیگر شوره های ریزی که بر اثر برخورد آب بر روی نما می زند دیگر این اتفاق نخواهد افتاد.

تصویر بالا شستشوی نمای آجری را نشان می دهد.

5- آسان تر شدن کار تمیز کردن نمای ساختمان برای دفعات بعد از نانوکردن نمای ساختمان

ما در مجموعه نماشویی اسدی آماده همکاری با مجموعه ساختمان ها ، برج ها ، مجتمع های اداری و تجاری و ... هسیم که بتوانیم تامین و نگهداری نمای ساختمان را برعهده بگیریم و به صورت دوره ای کار شستشوی نما و هر چند سال یکبار نانوکاری نما را انجام دهیم.

نمونه ای از نانو سنگ

جهت مشاوره و دریافت قیمت نانوکاری نما با مجموعه اسدی با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *