از بین بردن زردی سنگ نما

از بین بردن رنگ غیر عادی سنگ نما

زمانی که مدت ها از نصب نمای ساختمان گذشته شود در اثر آلودگی ها و همچنین در اثر باران هایی که صورت می گیرد و به علت این که در هوا ذرات معلق موجود است و سبب می شود که زمان بارندگی آلاینده ها به نمای ساختمان بچسبد و به کل نمای ساختمان را را تخریب کند.

در مواقعی بر اثر آلایندگی ها موجب می شود که نمای ساختمان رنگ زردی به خود بگیرد و همچنین در مواقعی سبب می شود که نمای ساختمان تیره گردد.

برای از بین بردن زردی ها و تیره و تار گشتن نما باید از خدمات نماشویی استفاده کرد چرا که افراد متخصص در امر نماشویی با استفاده از مواد مخصوص و با توجه به حرفه ای که دارند اقدام به از بین بردن هر گونه لکه از نمای ساختمان می کنند و همین امر سبب می شود که نمای ساختمان تمیز و به دور از هر گونه آلایندگی و چرک و کثیفی بر روی نما باشد.

از بین بردن لکه از روی سنگ نما

اصولا برای از بین بردن نمای ساختمان همکاران ما در امر نماشویی به کمک راپل اقدام به شستشوی نما می کنند و در عین تمیز کاری اگر لکه هایی بر روی نما باشد با استفاده از مواد تمیز کننده نما که هیچ آسیبی به نما نمی رسانند کار شستشو و تمیز کار ی نما را انجام می دهند و زمانی که نمای ساختمان تمیز می گردد اگر در صورتی که بخواهید دیگر لکه هایی بر روی نما نماند ما به شما استفاده از خدمات نانو کاری نما (ضدآب کردن نما ، آبگریز کردن نما) کنید چرا که شما با استفاده از ضد آب کردن نما موجب می شوید که دیگر نمای شما آلایندگی به خود نگیرد.

بر طرف کردن زردی سنگ نما

برای از بین بردن زردی ها و یا لکه های زردی که بر روی نما ساختمان اتفاق می افتد بهترین کار این است که نمای ساختمان به صورت کامل شسته شود در صورتی که این لکه ها از بین نرفت همکاران ما اقدام به استفاده از مواد لکه بر مخصوص می کنند تا این زردی ها نما از بین برود.

اگر شما نمای ساختمان را به صورت دوره و در بازه مشخص شستشو انجام دهید دیگر شاهد لکه های زرد و یا تیرگی هایی که بر روی نما ایجاد می شود نخواهید بود.

از چه نوع نماشویی انجام می شود؟

خدمات نماشویی ما به روش کاملا نوین و امروزی می باشد و همکاران ما با استفاده از راپل اقدام به شستشوی نمای ساختمان می کنند و همین امر سبب می شود که نمای ساختمان به صورت کامل شستشو شود.

همکاران ما در کار نماشویی به کمک راپل بسیار خبره هستند و کار نماشویی را انجام می دهند و شستشوی نما به صورت کامل اتفاق می افتد. زمانی که نمای ساختمان شما دارای عیب و ایراد باشد سبب می شود در برطرف کردن آن بر بیایند چرا که ممکن است در اثر اقدام برای برطرف نشدن عیب و ایراد ها نمای ساختمان سقوط کند و خطرات جانی به بار آفریند.

در صورتی که نیاز به خدمات نانو کردن نما هم داشته باشید همکاران ما در صدد انجام نانوی نما اقدام می کنند تا بتوان این موضوع را القا کرد که نمای ساختمان دیگر دچار آلایندگی ها نشود و همچنین بعد از نانوی نما کار تمیز کاری نما به راحتی اتفاق می افتد و تا مدت ها نمای شما بیمه می شود که آب به خود جذب نکند و همچنین موضوع دیگری که می توان به آن اشاره کرد جذب نشدن آلایندگی به نمای شما می باشد.

ما در مجموعه نماشویی اسدی برای انجام خدمات نماشویی در سراسر میهن عزیزمان ایران هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *