از بین بردن رنگ غیر عادی روی سنگ های شومینه و دیوار

از بین بردن رنگ غیر عادی سنگ اسلب

ممکن است که در اثر بی توجهی و دقت نداشتن سبب شود که چای ، قهوه ، آبمیوه و … بر روی سطح سرامیک یا سنگ ریخته شود که همین امر سبب می شود تا رنگ سنگ ها ، منجمله سنگ اسلب تغییر کند چرا که این امر سبب می شود تا سنگ ها با مواد نوشیدنی واکنش داده و به خاطر این موضوع باعث می شود که رنگ سنگ ها تغییر کند . برای اینکه بخواهیم برای از بین بردن رنگ غیرعادی سنگ اسلب تلاش کنیم باید بگوییم که این نوع سنگ ها با توجه به ساختاری که دارند با سنگ واکنش نشان می دهند و اگر سریع نسبت به تمیز کردن آنها به کمک دستگاه اقدام شود سبب می شود که سنگ شفافیت و براقیت اصلی خود را از دست ندهد ولی در صورتی که مدتی از تمیز کردن آن بگذرد سبب می شود که رنگ به لایه های سنگ نفوذ کند و باعث شود که سنگ آسیب ببیند.

بهترین راه کار برای از بین بردن رنگ غیرعادی سنگ تنها سنگسابی وکفسابی سنگ می باشد.

برای از اینکه بخواهیم در مورد آسیب ندیدن سنگ ها برای شما توضیح دهیم باید بگوییم که :

1- در اولین فرصت باید با کارشناس سنگ سابی و کفسابی برای از بین بردن لکه های ایجاد شده در سنگ صحبت کنید.

2- به هیچ وجه از دستورالعمل خودسرانه برای تمیز کردن لکه ی ایجاد شده استفاده نشود چرا که در اثر استفاده از مواد اسیدی ممکن است که سنگ بیشتر دچار آسیب شود و لکه ی سنگ برای همیشه ماندگار شود.

علت زرد شدن سنگ اسلب و برطرف کردن آن

عوامل متفاوتی می تواند برای زرد سنگ سنگ های اسلب و همچنین دیگر سنگ ها تاثیر داشته باشد که به آن ها می پردازیم.

در مواقعی ممکن است که مواد مختلف اسیدی یا بازی بر روی سنگ قرار بگیرد و سبب شود که سنگ آسیب جدی ببیند و همین امر موجب می شود که سنگ رنگ بگیرد و اگر رنگ به سطح عمق سنگ نفوذ کند در مواقعی ممکن است کار با سنگ سابی و کفسابی برطرف نگردد.

اگر در اثر بی توجهی و سهل انگاری بر روی سنگ موادی از قبیل نوشیدنی یا اسیدی ریخته شود موجب می شود که سنگ آسیب ببیند و همین امر موجب زنگ بستن سنگ می شود و به خاطر این موضوع نمی توان با استفاده از روش های سنتی به تمیز کردن سنگ پرداخت چرا که این امر موجب از بین رفتن بافت های اولیه سنگ می شود.

برای برطرف کردن موارد گفته شده در بالا باید توجه داشت که در 90 درصد مواقع برای از بین بردن لکه های ایجاد شده از سنگ می توان با کمک دستگاه های کفسابی این کار را کرد ولی در بعضی مواقع ممکن است برای از بین بردن لکه سنگ را تعویض کرد چرا که دیگر سنگسابی و کفسابی بر روی سنگ تاثیر ندارد.

از بین بردن خط و خش روی سنگ

برای از بین بردن خط و خش هایی که بر روی سنگ سنگ ایجاد می شود اگر عمق خراش زیاد نباشد می توان به کمک دستگاه های ساب زن و همچنین اپوکسی کردن سنگ ها این خط و خش ها را از بین برد.

در مواقعی عمق خراش سنگ بسیار زیاد است در این مواقع می توان با استفاده از مواد اپوکسی که بر روی سطح ریخته می شود در سدد ترمیم سنگ ها با عمق خراش بیشتر می شود که سنگ ترمیم می گردد. زمانی که از اپوکسی استفاده می گردد سبب می شود که بند های سنگ همطراز گردد و این امر موجب می شود که سنگ ها همطراز گردد.

از بین بردن رنگ غیر عادی سنگ های شومینه و دیوار

برای از بین بردن رنگ های غیر عادی سنگ های شومینه و دیوار که در خیلی از مواقع در اثر گذر زمان این اتفاق می افتد. ما در مجموعه سنگ سابی و کفسابی اسدی می توانیم به کمک دستگاه های ساب زن خارجی این رنگ های ایجاد شده غیر عادی را برطرف کنیم.

ساب زدن سنگ شومینه به کمک ساب زن دستی

در خیلی از مواقع سنگ ها شومینه با ساب خوردن سنگ سبب می شود که سنگ به حالت کاملا تمیز و یکنواخت ایجاد گردد. و حالت اولیه خود را به دست آورد زیرا زمانی که سنگ ساب می خورد سبب می شود که چند ملیمتر از سنگ برداشته شود تا براقیت اولیه سنگ به دست بیاید و همین امر موجب می شود که سنگ دیوار و شومینه کاملا یکنواخت و یک شکل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *