ساب سنگ نجف آبادی

ساب سنگ اسلب نجف آبادی

اصولا برای ساب زدن سنگ های نجف آبادی باید به این موضوع اشاره داشت که این نوع سنگ ها جزو سنگ های بسیار بادوام و مقاومت بالا می باشد و مدت ها پس از نصب سنگ نیاز به ساب زدن خواهید داشت و در صورتی که مدت ها است از ساب زدن سنگ نجف آبادی استفاده نکرده اید ما در مجموعه سنگسابی و کفسابی اسدی به شما توصیه می کنیم که خدمات ما استفاده کنید.

کفسابی سنگ نجف آبادی

کفسابی سنگ های نجف آبادی بستگی به موقعیت آنها از سنگ های مختلف استفاده می گردد. مثلا در بسیاری از این موقعیت ها به عنوان مثال : لابی ساختمان ها ، پله ها و راه پله ها ، کف ساختمان از دستگاه های کفسابی استفاده می گردد. در بعضی از مواقع برای سنگ های راه پله ها از ساب زن دستی استفاده می شود.البته که برای کفسابی سنگ های رومیزی غذاخوری که سنگ نجف آبادی کار شده است را باید حتما با دستگاه های ساب زن دستی کفسابی کرد که این اتفاق سبب می شود که سنگ بسیار براقی را پس از کفسابی داشته باشید.

مشخصات سنگ اسلب نجف آبادی

سنگ نجف آبادی که دارای زمینه مشکی می باشد که در داخل آن رگه های سفید به صورت کاملا نامنظم وجود دارد این نوع سنگ طرفدار زیادی در ایران و حتی در خارج از کشور دارد در ایران به این نوع سنگ ها سنگ نجف آبادی می گویند ولی در خارج از کشور به این نوع سنگ ها ، سنگ مرمریت پارس یا سنگ مشکی پارس شناخته می شود و می توان گفت که این نوع سنگ ها بسیار با کیفیت بوده و در قسمت هایی از داخل آپارتمان ها و همچنین برای نما استفاده می گردد.(البته در نمای ساختمان به صورت خیلی کمی استفاده می شود چرا که در مقابل آفتاب رنگ پریدگی دارد.

ویژگی های سنگ اسلب نجف آبادی

همانطور همه سنگ ها دارای ویژگی هایی هستند ، سنگ های نجف آبادی هم از این موضوع مستثنی نمی باشند و دارای یکسری ویژگی هایی می باشند.

1- دارای سطح بسیار صاف و سیقلی می باشد و هنگام خرید با سنگی بسیار شفاف مانند روزی که سنگ سابی صورت گرفته باشد مقابله خواهید شد.

2-با توجه به نوعی که سنگ دارد عدم نفوذ پذیری رطوبت و نم خواهد شد.

3-دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد.

4- با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای استقامت بالایی است چرا که در لابی ساختمان ها ، کف ساختمان ، پله و راه پله ها و … استفاده می گردد.

سنگ سابی سنگ نجف آبادی

اگر بخواهید که سنگ های نجف آبادی را سنگ سابی کنید و پس از ساب زدن نیاز به اپوکسی کردن سطح محیط را داشته باشید ما در مجموعه اسدی می توانیم این خدمات را برای شما انجام دهیم.

خالی کردن بند سنگ ها و همرنگ سازی بند ها و ترک ها به کمک اپوکسی

قبل از اینکه اقدام به ساب زدن سنگ شود ابتدا همکاران ما شروع به خالی کردن بند های سیمانی می کنند و با استفاده از چسب اپوکسی بند ها و ترک هایی که در سنگ وجود دارد را به صورت کاملا یکدست و کامل در می آورند.زمانیکه بند های سنگ ها اپوکسی شد سطح کاملا یک دست و براق خواهید شد که بسیار بی نظیر و عالی می شود.

زمانی که سنگ های نجف آبادی را اپوکسی می کنید باعث می شود که دیگر بندهای سنگ ها مشخص نباشد و به اصطلاح پنهان گردد.

جهت اطلاع از قیمت سنگسابی و کفسابی سنگ های نجف آبادی با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *