ساب سنگ وارداتی دهبید شایان

ساب سنگ اسلب دهبید

مجموعه اسدی با استفاده از دستگاه های ایرانی و خارجی و همچنین به کمک همکاران خود که در امر سنگسابی و کفسابی بسیار خبره می باشند می تواند سنگ های اسلب دهبید شایان شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهند و همین امر سبب می شود که سنگی بسیار شفاف و روشن را داشته باشید. ما در مجموعه اسدی با ساب سنگ دهبید شایان را به بهترین نحو ممکن و با ضمانت انجام می دهیم.

خالی کردن بند سیمانی سنگ ها و انجام اپوکسی

همانطور که می دانید برای انجام اپوکسی باید حتما قبل از خدمات ساب زدن صورت بگیرد در این حالت ابتدا بند های سیمانی بین سنگ ها خالی می شود و سپس با استفاده از چسب اپوکسی این بند ها و در صورت موجود بودن ترک های سنگ به کمک چسب اپوکسی بر روی سنگ کشیده می شود.

زمانی که خدمات اپوکسی انجام پذیرفت می توانید محیطی به صورت کاملا یکدست و نبود بند سنگ که سبب می شود سنگ وارداتی دهبید شایان خود را به صورت کاملا شفاف و براق نمایان کند که موجب می شود سطحی یکدست و بدور از هیچ گونه بندکشی های اولیه را مشاهده کنید.

کفسابی سنگ وارداتی دهبید شایان

برای خدمات کفسابی سنگ های دهبید شایان ، همانطور که می دانید با توجه این موضوع که این سنگ هایی بسیار گران قیمت و وارداتی هستند باید حتما از گروه و اکیپ کفسابی با تجربه استفاده کرد که متحمل هزینه اضافی و هنگفتی نشوید.

چرا که برای استفاده از این نوع سنگ ها باید حتما توجه داشت که سنگ های دهبید باید با توجه به نوع خاصی که دارند میزان ساب و میزان فشاری که باید به سنگ وارد شود دقیق باشد چرا که در اثر بی تجربگی و خام بودن اکیپ کفسابی باعث می شود که سنگ آسیب ببیند و متحمل هزینه گردد.

ما در مجموعه اسدی ساب سنگ دهبید شایان را به صورت کاملا تضمینی و با ضمانت کاری انجام می دهیم.

مشخصات سنگ دهبید شایان

سنگ دهبید شایان جزو مرغوب ترین نوع سنگ های دهبید می باشد و با توجه به قیمتی که در بازار دارد جزو سنگ های قیمتی و لوکس محسوب می شود و جزو سنگ های با کیفیت و دوام بالا می باشد.

سنگ های دهبید جزو سنگ های مرمریت محسوب می شوند و با توجه به این که سنگ دهبید شایان دارای رگه های کرمی می باشد که در داخل سنگ می باشد و مشخصه ی اصلی سنگ دهبید می باشد ولی در بازار مدل های مختلفی وجود دارد.

ویژگی سنگ دهبید شایان :

سنگ دهبید دارای ویژگی هایی است که می توان از آن به عنوان مرغوبیت سنگ ها استفاده کرد از جمله :

1- در بیشتر مواقع دارای رنگ کرم خاصی می باشد که مربوط به سنگ های دهبید است.

2- طیف عظیمی از رنگ های کرمی روشن تا نسکافه ای را شامل می شود و برای انتخاب به سبک های مختلف در بازار موجود است.

3-مقاومت بالای این سنگ ها در زمان فرسایشی را می توان از جمله ویژگی خاص سنگ های دهبید دانست.

4- با توجه به استقامت سنگ دهبید می توان گفت که در شرایط جوی مختلف بسیار مقاوم می باشد و همچنین در برابر رطوبت و برورت هوا کمترین آسیب به سنگ وارد می شود.

5- دارای خاصیت شیشه ای این سنگ ها را خاص کرده است و در زمانی که پس از مدت ها شفافیت خود را در اثر عبور و مرور از دست می دهد می توان گفت که تنها با ساب زدن می توان شفافیت اولیه را به دست آورد.

کاربرد سنگ های دهبید :

با توجه به این موضوع که امروزه از سنگ دهبید در فضاهای مختلفی استفاده می شود می توان گفت که در مصارف : اداری ، خانگی ، هتل ها ، رستوران ها و … می توان از این نوع سنگ ها استفاده کرد و با توجه به نوع سنگ ها باعث می شود که شفافیت محیط را با کمک سنگ های وارداتی دهبید شایان چند برابر کنید.

سنگسابی سنگ وارداتی دهبید شایان

ما در مجموعه سنگ سابی اسدی با استفاده از دستگاه های روز دنیا و همچنین با استفاده از تجربه بالایی که در امر سنگسابی در زمینه ساب زدن سنگهای وارداتی دهبید داریم می توانیم سنگ های شما را سنگ سابی کنیم و در صورتی که نیاز باشد می توانیم به کمک اپوکسی ، بند کشی های ساختمان را ناپدید کرده تا محیطی کاملا یکدست و یک شکل داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *