کفسابی سنگ امپرادور

کفسابی سنگ وارداتی امپرادور

خدمات کفسابی مجموعه اسدی با استفاده از علم روز دنیا می تواند خدمات کفسابی سنگ امپرادور را انجام دهد زمانی که شما کار ساب زدن سنگ امپرادور را انجام می دهید سبب می شود که سنگ های امپرادور به صورت کاملا شفاف و براق شود و همین امر موجب می شود که سنگ طول عمر بیشتری را پیدا کند.

تمامی کارهای خدمات کفسابی اسدی به صورت تضمینی می باشد و ما کار خود را ضمانت می کنیم که هم از لحاظ کیفیت سنگسابی وکفسابی استاندارد های لازم را داشته باشد. و مدت ها سنگ های شما بیمه می شود.

سنگ سابی سنگ امپرادور

ما برای خدمات سنگسابی سنگ امپرادور از دستگاه های پیشرفته و بروز استفاده می کنیم چرا که سنگ امپرادور به دلیل اینکه سنگی گران قیمت می باشد جزو سنگ های بسیار زینتی محسوب می شود و برای همین موضوع باید حساسیت کار بالا باشد تا بتوانیم سنگ امپرادور را سنگ سابی انجام دهیم.

همکاران ما در مجموعه اسدی دارای تجربه کافی و بسیار بالایی برای خدمات کفسابی سنگ های شما دارند و همین امر سبب می شود که بدون دغدغه و نگرانی از آسیب به سنگ کار خود را انجام دهند.

بندکشی سنگ های امپرادو با اپوکسی

اگر می خواهید که سطح کاملا یکدست و شفاف داشته باشید ما توصیه می کنیم که از خدمات اپوکسی استفاده کنید چرا که در استفاده از خدمات اپوکسی ابتدا بند کشی های سیمانی خالی می گردد و همرنگ سازی بند ها و ترک ها به کمک چسب اپوکسی پر می گردد و بر روی سطح مدت زمان مشخصی را که دارد باید بماند و سپس کار ساب زدن سنگ امپرادور انجام می گیرد و همین امر سبب می شود که سنگ هایی به صورت کاملا یک دست و شفاف و براق را داشته باشید.

ویژگی سنگ امپرادور

سنگ های امپرادور را بخواهیم مشخص کنیم که چه ویژگی هایی دارد باید ابتدا گفت که به دو صورت اصلی امپرادور روشن و امپرادور تیره در صنعت موجود است که معدن اصلی این سنگ در کشور ترکیه می باشد و جزو سنگ های وارداتی محسوب می شود.

همانطور که انتظار می رود این سنگها با توجه به این که در خارج از کشور تولید و عرضه می گردد قیمت نسبتا بالایی دارد و در محدود قسمت هایی از آنها استفاده می گردد. و اصولا برای برج ها و ساختمان ها در محیط لابی از این سنگ ها استفاده می گردد و همچنین برای محیط های تجاری ، هتل ها ، رستوران ها و … و در خانه ها در کانتر و جزیزه آشپزخانه نیز کاربرد دارد.

استفاده از سنگ امپرادور برای جزیره آشپزخانه

البته باید گفت که سنگ های امپرادور جزو سنگ های مرمریت محسوب می شوند و کاملا تزینی و زینتی می باشد که این نوع سنگها بسیار گران قیمت می باشند و کسانی که علاقه به سنگ های خاص دارند از سنگ امپرادور استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *