کفسابی سنگ لته

کفسابی سنگ وارداتی لته

خدمات کفسابی اسدی می تواند سنگ لته شما را با بهترین کیفیت و خدمات بالا کفسابی کند چرا که ما در مجموعه کفسابی اسدی کار کفسابی را به صورت ضمانتی انجام می دهیم. و تمامی خدمات را تضمین می کنیم که اگر عیب و ایرادی در کار بعد از مدتی نمایان شود به صورت کامل از صفر دوباره آن را انجام دهیم.

سنگ سابی سنگ وارداتی لته

سنگ سابی سنگ وارداتی لته را با استفاده از دستگاه های خارجی و ایرانی انجام می دهیم و همین امر سبب شده است که سنگ های لته را به بهترین نحو ممکن سنگسابی انجام دهیم.

خدمات سنگسابی ما با همکاران خود که در امر سنگسابی بسیار خبره می باشند انجام می شود و به موجب همین امر خدمات ما به عنوان کفساب در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. صرفا کافیست که به شماره 09124892340 واتس ارسال کنید تا نمونه کارهای مختلف در مناطق مختلف تهران که صورت گرفته است برای شما ارسال گردد.

ویژگی سنگ لته

سنگ لته را می توان یکی دیگر از سنگ های وارداتی به کشور عزیزمان ایران دانست چرا که این سنگ معدن اصلی آن در کشور ترکیه می باشد و می توان به جرات گفت که سهم عظیمی از بازار سنگ وارداتی را به خود اختصاص داده است.

این سنگ دارای زمینه شیری رنگ می باشد که در بین آن رگه هایی را گل دار و طرح داری را دارد و در بین سنگ های وارداتی به جرات می توان گفت که این سنگ عرصه ای از سنگ های عظیم بازار را به خود اختصاص داده است.

با توجه به مقاومت و استقامت بالایی که سنگ های لته دارند می توان گفت که بیشتر برای لابی هتل ها و برج ها و همچینن در تالار ها ، کف ساختمان ها تجاری و اداری و … استفاده می شود.

بند کشی سنگ لته با اپوکسی

قبل از اینکه بخواهیم خدمات ساب زدن سنگ صورت بگیرد در صورتی که متقاضی درخواست اپوکسی سنگ لته را داشته باشد ابتدا بندهای سیمانی سنگ لته خالی می شود و سپس با استفاده چسب اپوکسی بر روی سطح سنگ لته پخش می کنیم و پس از خشک شدن محیط اقدام به ساب زدن می کنیم این عمل سبب می شود که سطح کاملا یکدست و براق شود.

تاثیر اپوکسی بر سنگ لته

زمانی که اپوکسی صورت می گیرد سبب می شود که بندکشی های سنگ لته یکدست شود و به مانند سنگ لته گردد چرا که خدمات اپوکسی سبب می شود که بندکشی سنگ ها ناپدید گردد.

اگر سنگ لته دارای شکستگی ها و ترک هایی باشد با استفاده از خدمات اپوکسی موجب می شود که سنگ به صورت یکدست گردد و شکستگی ها برطرف شده باشد.

ما در مجموعه اسدی تمامی خدمات کفسابی و سنگسابی و اپوکسی کردن سنگ لته را به بهترین نحو ممکن انجام می دهیم جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *