پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان

پیچ و رولپلاک نما

البته که ابتدا باید به این سوال پاسخ داد که پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان چه مواقعی حادث می گردد ؟

زمانی که نمای ساختمان شما سنگ می باشد و سنگ نمای ساختمان در اثر مواردی از قبیل عدم درست استفاده کردن ملات لازم سبب می شود که سنگ حالت لقی پیدا کند و سبب می شود که در اثر فرسایش و نور آفتاب و همچنین در اثر بارش های پی در پی باران موجب سقوط سنگ به زمین می شود.

موضوع سقوط سنگ می تواند خطرات جانی به همراه داشته باشد که این موضوع باید در کمترین زمان ممکن بررسی و نسبت به تعمیر آن اقدام گردد. برای آنکه بخواهیم در مورد موضوع پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان صحبت کنیم باید این موضوع را یادآور شد که نمای ساختمان حتما باید به کمک پیچ و رولپلاک به دیوار محکم گردد تا از سقوط سنگ جلوگیری شود.

پیچ و رولپلاک کردن نما چه تاثیری دارد ؟

قطعا زمانی که شما سنگ را به دیوار پیچ و رولپلاک می کنید سبب می شود که دیگر از خطرات احتمالی از سقوط سنگ جلوگیری کرده و این خود بزرگترین حسن به حساب می آید و موضوع دیگری که می توان از پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان به آن اشاره کرد باید به زیبایی که پس از پیچ و رولپلاک کردن نما به وجود می آید پرداخت چرا که اگر قسمتی از نمای ساختمان شما بیافتد سبب می شود که نمای ساختمان ظاهر خوبی به خود نگیرد.

چه نماهایی را می توان پیچ و رولپلاک کرد؟

نماهای سنگی را می توان پیچ و رولپلاک کرد چرا که با کمک دریل های های مخصوص این کار صورت می گیرد و فرد راپل کار به کمک طناب مخصوص از ساختمان آویزان می شود و شروع به پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان می کند البته باید این موضوع را اشاره کرد که پیچ و رولپلاک کردن نما باعث می شود که سنگ نما به دیوار سفت شود و دیگر شاهد صحنه های خطرناک نباشیم.

بتونه کاری پس از پیچ و رولپلاک کردن نما

همانطور که باید ابتدا کار را توضیح داد تا کارفرما حساسیت و نیاز کار که باید صورت بگیرد را متوجه شود ولی سوالی که اکثر متقاضیان و کارفرمایان از ما می پرسند در مورد این است که آیا پس از پیچ و رول پلاک نما ، ظاهر نمای ساختمان ما زشت نمی شود ما در پاسخ به کارفرمایان جواب می دهیم که پس از پیچ و رول پلاک کردن نمای ساختمان همکاران ما در قسمت پیچ و رولپلاک شروع به بتونه کاری می کنند که این بتونه ها مواد مخصوص می باشد که در صنعت انواع رنگ ها وجود دارد و همرنگ سنگ شما می باشد.

این بتونه کاری نیاز اصلی سنگ های شما می باشد چرا که ابتدا ظاهر نمای شما به همان نمای سنگ برمی گردد و ثانیا پس از پیچ و رولپلاک کردن باید حتما بتونه کاری صورت بگیرد تا از نفوذ آب به پشت سنگ جلوگیری شود چرا که در اثر نفوذ آب به پشت سنگ سبب می شود که نمای سنگ دوباره دچار لقی شده و سقوط کند.

ما در مجموعه پیچ و رولپلاک اسدی تمامی کارهای پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان را با حفظ اصول و ایمنی انجام می دهیم و ضمانت می کنیم که کار شما تا مدتها اتفاقی برای نمای ساختمان رخ ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *