نماشویی نمای آجری

ما در مجموعه نماشویی اسدی به تمامی خدمات از قبیل شستشوی نمای می پردازیم و همه خدمات نما را با استفاده از همکارانمان به کمک راپل شستشوی نما را انجام می دهند.

از چه روش های برای شستشوی نمای آجری استفاده می شود ؟

با توجه به روش های امروز می توان گفت که شستشوی نمای آجری به دو روش صورت می گیرد :

نماشویی به روش مدرن و امروزی :

امروزه با توجه به درخواست هایی متقاضیان دارند و همچنین با استفاده از پیشرفته شدن مدل های شستشو کار نماشویی با کمک راپل انجام می گیرد در این حالت فرد نماشوی به کمک طناب های مخصوص از ساختمان آویزان می شود و شروع به شستشوی نمای ساختمان می کند.

این روش حتما باید توسط افراد متخصص در این حوزه انجام گیرد چرا که این افراد با گذراندن دوره راپل در انتهای دوره بیمه می شوند که خدایی نکرده در اثر اتفاق ناگوار بیمه متحمل شود و کارفرما به دور از هزینه های جانبی باشد.

این افراد متخصص که در حوزه نماشویی مشغول به فعالیت هستند و کار نماشویی را به کمک دستگاه های واتر جت و سندبلاست کار شستشو را انجام می دهند بستگی به میزان کثیفی نمای آجری دارد که اگر نمای آجری خیلی کثیف باشد با استفاده از سندبلاست به شستشوی کامل نما می پردازند تا چرک و کثیفی ها از روی نما پاک گردد.

نماشویی به روش قدیمی و سنتی :

در نماشویی به روش قدیمی که امروزه بسیار کم از آن استفاده می شود به کمک داربست می باشد که فرد نماشوی بر روی داربست قرار می گیرد و کار شستشوی نما را انجام می دهد برای این روش در خیلی از مواقع نمی توان استفاده کرد مثلا برای برج ها ، ساختمان های بلند ، مکان های شلوغ ، مجتمع های تجاری و فروشگاه ها و... چرا که نصب داربست و سپس هماهنگی با گروه شستشوی نما هزینه ی هنگفتی را بر روی مالکان ساختمان و مجتمع های اداری دارد متحمل هزینه سنگینی خواهند بود.

نماشویی نمای آجری به روش سنتی و قدیمی دیگر امروزه به دلیل هزینه بالای نصب داربست برای مالکان و متقاضیان به صرفه نیست و بیشتر از نماشویی به روش راپل استفاده می کنند.

نماشویی نمای آجری

امروزه با توجه به وجود آلایندگی های هوا و همچنین در اثر باران های اسیدی که رخ می دهد سبب شده است که نمای آجری ساختمان ها به مرور دچار لکه های سخت و کثیفی شوند که با شستشوی شیر آب از بین نرود و هر چه میزان آب به نما می خورد سبب می شود که لکه ها سخت تر و بیشتر شود و همچنین در خیلی از مواقع مشاهده گردیده است که شوره های سفیدی بر روی نمای ساختمان است که چهره نما را بسیار خراب کرده است.

برای شستن نمای ساختمان اگر لکه های سخت در نما بسیار باشد باید به کمک دستگاه سند بلاست کار نماشویی انجام گیرد. که به کمک ماسه بادی که دستگاه به سمت نمای آجری پرتاب می کند سبب می شود که کار شستشوی نما به بهترین نحو ممکن انجام گیرد.

نانوکاری نمای آجری

برای اینکه بخواهید نمای ساختمان آجری خود را نانو کنید ما در مجموعه نماشویی اسدی به این کار اقدام میکنیم و اصطلاح کار آبگریز کردن نما را انجام می دهیم که در این هنگام زمانی که بر روی نمای ساختمان شما فرآیند نانو انجام گرفت باعث می شود که نمای ساختمان آبگریز شود و دیگر نمای آجری ، آب به خود جذب نمی کند و در مقابل باران کاملا غیر قابل نفوذ خواهد بود و همین امر سبب می شود که دیگر نمای ساختمان شما سفیدک یا شوره نزند.

نماشویی نمای سنگ های قدیمی

نمای ساختمان های قدیمی را با استفاده از نماشویی به روش راپل شستشوی آنرا انجام می دهیم و در حین کار اگر عیب و ایرادی داشته باشد با هماهنگی کارفرما عیب و ایراد کار را برطرف می کنیم و همین امر سبب می شود که کار شستشوی نما صورت بگیرد.

شستشوی نمای ساختمان های که سنگ های آنها قدیمی می باشد باید گروه نماشویی بسیار حرفه ای باشد تا بتواند عیب و ایراد ها را برطرف کند چرا که نیاز به پیچ و رولپلاک کردن پیدا می کند که باید به بهترین شکل انجام شود. ما در نماشویی اسدی این قول و تضمین را می دهیم که کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم تا عیب و ایرادهای نما برطرف گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *